reklama

V podstate Valentínska

Dohodli sme sa, že Valentína odignorujeme. Na čo to aj riešiť, všakže. Staré dobré klišé ale hovorí, že ľuďom, na ktorých nám záleží, treba poďakovať  už dnes, lebo zajtra môže byť neskoro. Takže opäť raz si urobím po svojom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rozpamätávam sa na prvé chvíle, keď som Ťa spoznala. Prišla som za Tebou a potiahla za rukáv: „Ahoj, Ty si ... ?" Toho večera som sa výborne zabávala. Ruka hore, spoločné foto celej partie. Super.

-------

Keď sme žúrovali, nosieval si mi minerálku, trpezlivo si mi robil spoločnosť keď už kolená a nohy vypovedali službu. Robieval si pre mňa ochrankára pred otravnými party-inžiniermi. Spoločne sme sa potom smiali na našich výrazoch na fotkách.

--------

Pamätáš si, ako ste ma hľadali, keď ste po prvýkrát prišli pre mňa? Vykľula sa z toho okružná jazda cez polovicu okresu. Našťastie si to došoféroval do miesta určenia. A potom znova a znova, vždy, keď bolo treba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

--------

Naše dlhé rozhovory. Vtipné videjká, ktoré si mi posielal. Trepanie o nesmrteľnosti chrústa a po nociach spoločné virtuálne vyjedanie chladničky. Konverzácia, ktorá sa zvrhla na vylievanie mojich srdcabôľov. Pozdravujem trpezlivosť, s ktorou si ma vždy vypočul. Pofúkame, ideme ďalej.

--------

Na plese som Ti stúpala po špičkách, prepáčil si a s úsmevom. Ešte si sa aj postaral aby princezná bezpečne domov prišla.

--------

Nielen za toto všetko Ti z celého srdca ďakujem. Prajem Ti, aby si v živote našiel tú, s ktorou, použijem Tvoje slová, „vytvoríte niečo pekné". Zaslúžiš si to.

Ospravedlň ten med a sladkosť, čo z toho kvapká. Teším sa na smajlíky a otázniky od Teba ;)

Ivana Mesiariková

Ivana Mesiariková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám odpovede a nachádzam otázky. Popritom študujem na VŠ.Mám rada oranžovú, Latté s poriadnou penou a ten pocit, keď konečne odovzdám robotu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKultúraVýlevy z výlevky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu